Diverse!

Idag är sambon iväg till Åsarna och åker Ica-loppet. Vi här hemma ska försöka roa oss bäst vi kan!

Angående tummen så är den mycket bättre men jag inser att det behövs en spruta till... Gruvar mig lite och det är inte för sprutan utan för den grymma värken som den är upphov till! Jaja, får se hur jag gör...

Igår var det en pluggapårapportendag. Jag och Elle fick ju Fx på rapporten (som i princip alla andra i klassen) så det var dax att göra kompletteringarna. Kändes riktigt bra när vi skildes åt, vi skickar in den på söndag så vi hinner fundera lite till! Tog iaf lunchpaus och gick med hela Haraldssons till Marias Caféria på gofika! Fick med mig tre bröd hem och de var supergoda! Två surdegsbröd och ett vitlöksbröd för 60:-, det är billigt! Lyxade till det igår kväll med bröd, lufttorkad skinka och pepparsalami framför The Voice. =)

Nu ska jag skriva en handlingslista, klä på barnen och sen ska vi bege oss ner på lillIca!

Kommentarer
Postat av: Vera Bengtsson

lillica....nu tycker jag allt att du är lite orättvis..... :)

2012-02-11 @ 20:35:35
Postat av: Sara

Säkerhetschefen: LillIca är ej att förakta trots namnet! ;-)

2012-02-11 @ 20:58:15
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0