Måns rum!

I torsdags kom pappa för en liten påskvisit! Eftersom det går fortare när man är några stycken passade vi på att göra klart Måns rum. Thommy har kämpat på med underarbetet nu en vecka så jag och pappa avslutade det hela med att måla och tapetsera! =) Äntligen är Måns rum klart! Vi har givetvis gjort annat än renoverat också, barnen har fått tillfälle att rå om morfar ordentligt plus att jag blev firad i förskott! Fick min älskade Dolce & Gabbana: Light Blue av pappa i födelsedagspresent och en välbehövlig slant till bara mig själv av fajja och farfar!! TACK än en gång!!!
Blev en liten tripp till Svenstavik och distriktsjouren på fredag kväll pga av Måns utslag, de var värre än någonsin! Fick prata med läkaren och han tror inte det är allergi utan att Måns eventuellt kan ha en infektion i kroppen som triggar immunförsvaret hela tiden. Ska försöka komma iväg på tisdag till HC för provtagning. Ni får hålla tummarna att de tar mig på allvar denna gång, gick ju inte så bra sist...
Iaf så åkte pappa hem igår och sen har vi inte gjort många knop här hemma. Vi har städat, plockat och donat och sen körde Thommy undan riset till majbrasan. Bjöd svärmor, svärfar och Terese på lite kaffe och en bulle idag så de skulle få se Måns rum!

Slänger upp några bilder på Måns rum så ni också får se!
Motivet är New York, kanske lite svårt att se på bilderna! Resten av rummet är målat i ljusgrått.
Konstaterar att vi ska måla sängen vit för att den ska passa in lite bättre!
Ett vitt skrivbord ska inhandlas, kommer att passa in lite bättre! Jag har totalt kärat ner mig i det skrivbordet som är på bilden och vill mer än gärna ha tillbaka det till min hörna i vardagsrummet...
De flesta av alla leksaker som varit på rummet kommer inte in där igen!!! Han konstaterade själv att lego, datorn, pennor och böcker räcker gott och väl eftersom han inte leker med nåt annat! 

Nu ska jag dricka kaffe och njuta av denna söndagskväll! Imorgon är jag ledig men på tisdag till fredag är det 7-16 på praktiken som gäller! Tur att Thommy har semester denna vecka så barnen får lite lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0