Knäck

Är det någonting som går åt i denna familj så är det knäck... =) Har okat två omgångar förut men ikväll blev det en omgång till, det var totalt slut! Lakritsknäcken som jag provade var suppergod, kan varmt rekommendera den! Koka vanlig knäck på 2 dl och sen i slutet så rör ner 2 msk smör och 10-15 mortlade turkisk peppar (godis). Kan garantera att de är livsfarliga!
Har suttit hela eftermiddagen och kvällen med artikelsökning. Har hittat fyra som man kanske kan använda, gäller bara att bestämma vilken... Plugg hela dagen imorgon då vi ska examinera på tisdag!
Nu ska jag hämta in knäckplåten och sen duka fram fika. Har slarvat med maten idag och då brukar det visa sig på eftermiddagen/kvällen på så vis att jag är konstant sugen och hungrig. Ska se om jag har något proteinrikt för då brukar det ge sig. Kanske ska koka eller steka mig ett ägg till kvällsfika! Ska försöka ge sjutton i knäcken... ;-)

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Säg åt Elle att hennes mamma vill ha den knäcken gjord hemma!

2011-12-19 @ 13:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0