Det börjar närma sig...

Imorgon kväll bär det av till Ullared!!! Längtar som en galning, skönt att komma bort lite!

Fick sova till åtta och det var guld värt men min rygg mår skapligt dåligt... Ingen gör som jag säger och allt blir bara fel, jag orkar inte riktigt. Jobbar ganska mycket nu så psyket är inte vad det borde vara. Klantade mig ju rejält när jag la schemat så det är mitt eget fel men, men.

Idag börjar jag klockan 16 och imorgon jobbar jag till tolv. Elli toksnorar dock så mina chanser att få vila imorgon inför en natts körning är nog obefintliga, lär väl bli VAB om det inte vänder lite kvickt...

Positiv man är, inte kul läsning men återkommer när livet känns lite bättre! ;-)

Kommentarer
Postat av: janne

Hoppas allt går bra och att elli kryar på sig. Och att du får ladda batterierna i Ullared.. Krama barna. Och ha så roligt där nere nu Handla inte upp hela ullared

2010-09-21 @ 13:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0