Livet med påsar!

Just nu räknar jag livet i Modifastpåsar. Jag har 16 påsar kvar innan operation vilket innebär fyra (!!!) dagar. När sista påsen är drucken börjar mitt nya liv... Söndag 11:40 kliver jag på bussen här i Rätan på väg mot mitt nya jag.

Känns ganska stort!

Jag kommer att stanna ca fyra dagar på sjukhuset för att se så jag kan äta och dricka innan jag släpps vidare i livet! Jag behöver all sällskap jag kan få och jag kommer meddela här på bloggen vart jag finns! =) Förhoppningsvis mår jag bra och kan surra bort någon stund! Mår jag inte så bra kanske någon kan muntra upp mig! =)

Nu ska jag "unna" mig buljong, två tomater och en halv gurka! Mums!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det närmar sig verkligen med stormsteg!

Jag är så glad för din skull och jag kommer att hänga hos dig ;)

Är ledig nästa vecka så mig kommer du inte slippa undan ;)



Älskar Dig syster

Puss

2010-11-04 @ 07:14:07
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Helena

jag kommer slå ihjäl lite tid hos dig, det lovar jag! Lovar att muntra upp dig om det skulle behövas.

2010-11-04 @ 15:05:57
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Anonym

rumsjutton.blogg.se :(

2010-11-05 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0