Trist...

Idag är det regn eller det började regna efter att jag hade hängt ut min tvätt... Den hänger ute än, något blötare än när jag hängde ut den! Promenerade i regnet först till dagis och sen affären.

Elli ligger i sin säng och protesterar, jag hade tänkt att hon skulle sova en stund men det hade tydligen inte hon tänkt! Hugge försvann förut men jag har hittat honom sovandes i sin (!) säng. Tydligen så såg den skön ut så han kröp ner och somnade!

Mina händer fortsätter att domna, just nu har jag ingen känsel i vänster hands fingrar och höger hands fingrar har domnat... Jaja, ska till läkaren den 18 efter mycket om och men. Lisa G fick mig att ringa och prata med Bergshälsan idag, jag var välkommen åter om jag inte fick den hjälp som jag behöver hos hc. De är alltid lika snälla på Bergshälsan, det var där jag gick när jag inte mådde så bra så jag vet att personalen där är kanon! Vi får se vad som händer! :-D

Iaf så var Lisa och Linnéa hit och fikade en sväng. Vi satt och surrade medans Linnéa sov i bilen men hon vaknade efter en halvtimme. Lisa skulle plocka fram kläder i storlek 74 efter Linnéa, Elli är ju på väg att byta storlek så det är lite klent med kläder... Måste in till Östersund och handla lite!  Lisa och Sonja skulle på bingo i Sveg idag, det var 30 000:- ikväll, blir lite avis faktiskt!

Nej nu ska jag göra mat. Idag blir det biff och spagetti (!), låter säkert udda men det är super!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det lät inte jätte gott ;P

2009-05-07 @ 17:35:48
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: terese

Premiär på vitgårn i morgon såg jag :-P

2009-05-07 @ 21:03:49
Postat av: Anonym

Skit grejer...min kommentar vill ej synas så jag skriver igen!

Premiär på vitgårn i morgon! ;-P

2009-05-07 @ 21:06:40
Postat av: terese

Skit grejer...min kommentar vill ej synas så jag skriver igen!

Premiär på vitgårn i morgon! ;-P

2009-05-07 @ 21:06:50
Postat av: Becca

Det är bara att komma och hälsa på ;)

2009-05-08 @ 12:19:17
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0