Home again!!

Det blev inte vad jag skulle ha i stan utan det blev en herrans massa annat. Vi skulle köpa trappgrindar eftersom stumpan åker runt i gåstol och vi har ju några trappor... Istället för grindar blev det stödhjul till Hugo, häng-på-bord-stol, ben10-kort, motorsåg, massor ( tre bodysar, en tunika, tights, tunika och strumpor) med kläder åt Elli, leksak åt Elli, cykel åt Måns, sten till gasolgrillen, oljepump, mat och blöjor. Har säkert missat något...
Passade på att hämta sittdelen till barnvagnen också, den var på Frösön. Syrran, mamma, Kevin och "Millan" skulle på Koutsläpp idag! De kom lite sent men hade haft mysigt iaf! Nästa år kanske man skulle ha varit iväg och kollat på skuttande kossor!!

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och smälta maten, det blev uppstekt Pite´palt här!

En fråga: Om jag säger palt, vad tänker ni på för palt då? Blodpalt eller Pite´palt? Jag är så van att säga palt och då menar jag givetvis vanlig pitepalt men här nere i söder så pratas det bara blo´palt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

I framtiden har ja en stor herrgård så då ryms vi alla :D

kram

2009-05-16 @ 17:32:59
Postat av: Becca

Pite palt så klart! :D

2009-05-16 @ 17:46:50
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Joanna

Åh, Pite palt! Mumma!

Ge mit?! :D



kram

2009-05-16 @ 18:02:34
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: terese

Varför köpa grindar, när ni har en händig farfar som kan snickra ihop?!??

Såg 2 cyklister susandes på ollepers i afton när jag avnjöt en mugg kommunkaffe!

2009-05-16 @ 22:36:18
Postat av: Jörn

Palt är blodpalt!

Pitepalt och sånt trams är väl nån sorts kroppkaka?

2009-05-17 @ 08:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0