Frukosten överstökad!

Nu har vi ätit frukost. Måns fick i sig fyra (!!!) mackor, han måste växa eller nåt för han äter som om han aldrig kommer få mer mat... Hugge satt som vanligt och löjlade sig men fick i sig några skedar fil och en halv macka.

Idag ska jag sno ihop bullarna som jag inte har gjort fast jag har planerat det i flera dagar... Elli är på bättringsvägen så bara hon somnar så kan jag sätta igång!

Vädergudarna: VART TOG SOLEN VÄGEN???? Jag har fått nog av kyla och blåst...

Blir det bingo ikväll för någon?? Jag funderar på att ta med min bingopolare Måns till Ytterhogdal!


Kommentarer
Postat av: terese

Kan ni inte spara tills nästa fredag istället :-(

2009-05-15 @ 11:49:29
Postat av: Erika

Elle åker till stan ikväll, hon ska ut. Bingosvikare!

2009-05-15 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0