Dyr resa...

Åkte till stan och blev med ny mobil! Det blev en ROSA Samsung TouchWiz SGH-F480, skitsnygg!! Förlängde mitt gamla abbonemang så priset blev faktiskt helt ok!

GI:ar för fullt och mår hur "gött" som helst! Idag blev det ingen cykeltur eller prommis men jag kutade på sta´n några timmar så jag har inte suttit på "rövá" hela da´n!

Funderar på att duscha men orkar inte. Sitter och tankar in all musik i nya mobilen från den gamla och det kommer att ta sin tid...  Har fått in alla kontakterna från gamla telefonen också, det var inte bara eftersom jag fick ett nytt SIM-kort för det gamla var i så dåligt skick. Jag tänkte inte på att jag sparat det mesta på SIM-kortet och det blev ju useless när han reggade ett nytt... Man lär så länge man lever!

Nu ska jag redigera misik!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag vill också ha en ny telefon. :P Jag tror att det är en sån jag har, eller min liknar den, min är ju en sansung ;P

2009-05-23 @ 00:45:43
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: janne

hej sara Janne här... ja du var värd en ny mobil efter allt slit. Hoppas ni har det bra tänker på er... krama barna från mig Kram.. Janne

2009-05-23 @ 10:00:35
Postat av: Liv

du hal väll inte nytt nr??

2009-05-23 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0