Bingosugen...

Hade gjort ganska mycket för att fått fara på bingo ikväll men Thommy är på after work eller nåt i stan med jobbet så här sitter jag med en unge sovandes och en halvskrikande. Elli vill inte riktigt sova...

Idag har vi varit ensamma hela dagen och lika blir det imorgon... Thommy ska följa Nisse och hämta en båt i Ludvika.
Ulrika och barnen var här och käkade idag. Hon tog med sig korv och jag hade strips och tillbehör. Jag hade handlat lite bär så Ulrika snodde ihop en paj lite galant, supergott!

Mår lite illa faktiskt, känner mig spyfärdig... Måste nog lägga mig lite, fingrarna har ändå domnat. Muntert inlägg, jag ber om ursäkt men jag och "Hugge the man" har bråkat heeeeela dagen så jag är ganska matt nu! Nya tag imorgon!

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars dig, hoppas det blir bättre när du lindar händerna, förstår hur jäkla ont du har.

Pussa alla små godingar från Momma :)

2009-05-09 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0