Risiga!


Här är vi fortfarande risiga... Jag är ganska snorig och tät i huvudet och Hugos näsa rinner som Niagarafallet! Elli är också snorig så vi får avvakta lite med babysim imorgon och se om vi tar oss iväg. (Elin: Vi kan höras imorgon bitti om hur det blir) 
Både Måns och Hugo är hemma från dagis och skola idag. 

Var i huset igår kväll och målade. Nu har vi inte sååå mycket kvar innan det är dax att flytta in! Måste ila iväg strax igen, ska bara ge lillskruttan mat först så får hon vara med pappa idag för han är hemma från jobbet! Jag har haft experthjälp i form av Ulrika, det går så mycket fortare när man är två. Målar inne på Hugos rum nu, han fick välja mellan ljusblå (eller Hugoblå som lilleman säger) och mintgrön. Det blev Hugoblå! 

Nej nu måste jag slita mig! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad skönt att du/ni snart e klar med målningen! Vad kul att få flytta =) Vi kanske har fått en lägenhet på Blåhammarvägen! Håll tummarna för oss! Saknar dig! Pöss!

2009-03-31 @ 09:38:50
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0