Ingen vinst...

Varit och kökat fruktsallad med keso hos Karin H. Mycket trevligt måste jag säga trots att jag inte vann någonting.

Imorgon ska Måns åka buss hem med Elias, det är dax att de får leka lite tyckte Elias. Måns kommer nog bli superglad, han vet inget än!
Imorgon är det lektionsdax. Jag måste sitta på mattelektion en gång i veckan för att få grepp om saker och ting plus att det är krav på närvaro egentligen. Kruxet är att lektionen börjar 8:30 och jag har dagis från 9:00. Måste kolla med dagis om det går att lösa...

Nu ska jag kolla bloggarna och sen är det sovadax.

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Vi fick paj, sallad och kaka till kaffet på vårt möte. Jag vann två flaskor!!!

2009-01-14 @ 09:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0