...

Låg länge idag också, börjat bli en ful ovana nu när Thommy är hemma... När jag klev upp så hade han redan varit och handlat plus fixat så Hugo får vara hos farmor medan han kör elljusspåret. Måns gick till Marcus så då blev det bara jag och Elli kvar hemma. Kan vara skönt att få vara ifred en stund. Hugo stackarn klättrar ju på väggarna när han inte får hitta på någonting på flera veckor...
Igår rev Hugo tapet på sitt rum, det var inte lite heller utan en lång bred remsa. Jag måste in till Östersund och köpa fyra tapetrullar och fixa det. Ser inte så snyggt ut när man ska försöka sälja huset och tapeten saknas på stora områden... Efter att jag hade skällt på honom skulle han ringa polisen och berätta att han hade en dum mamma. Så kan det vara, han gör dumheter och jag får f*n för det.  

Pratade med mamma igår, hon är hos momma på lasarettet i Lycksele. Momma har haft en infarkt (igen) och en stroke (liten) så hon har tappat talet och kan inte skriva. Hon kan säga ja och nej... Tanten är vid gott mod och spelar kort iaf! =) Jag hoppas att hon blir bra igen...

Idag står det Matte A på schemat, måste försöka plugga lite, jag ska ju snart ha prov och jag har inte kommit någon vart än... Skulle ju ägna jullovet åt matten men jag har suttit en dag och det var igår... Matten är ju det enda jag har kvar av mina studier innan jag har behörighet att söka till sjuksköterska.

Nu ska jag ge Elli mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0