Ny dag, nytt humör.

Idag känns det bättre men inte helt hundra. Eftersom barnen varit sjuka så är de ju naturligtvis hemma men nu de sista två dagarna har de varit för sjuka för skola/dagis och för friska för att vara hemma vilket medför att de klättrar på väggarna... Hugo är allra värst, han hittar på så mycket dumheter, igår t.ex. så kissade han i Måns Spindelmannensoptunna... Fy vad man blir less en sån gång.

Nej nu ska jag rycka upp mig och sen ska jag göra frukost men innan det ska jag kolla mina Traderaförsäljningar!.

Kommentarer
Postat av: Birtt--Louise

Kul att Du är på G igen!

Vad säljer Du?

2009-02-13 @ 11:43:45
URL: http://brittalovisa.blogg.se/
Postat av: Christine

haha ja kunde inte sluta skratta, när ja läste vart han hade kissat..

MEN de va ju inte i sängen lr PÅ Måns han kissade..

De är ju iaf nå positivt..

Snart komma ja hem tror ja lr ja ska försöka komma snart iaf..

Kram

2009-02-13 @ 12:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0