Mycket händelserik dag!

Bloggen strular... Försöker lägga upp bilder men det blir error hela tiden. Gör det imorgon istället så håll tummarna att blogg.se inte har samma problem då!

Dagen har varit kanon iaf! Var ute och kollade på skidtävlingen, barnen var kanonduktiga! De kämpade på och fick både diplom och medalj, Hugo var hur stolt som helst och ögonen glittrade när han såg medaljerna!!
Måns åkte hela fyra (!) varv i spåret, han gillar längdskidåkning! Hugo åkte ett varv och hade pappan med som lite extra hjälp, sista biten åkte han dock utan stavar för det var enklare!
Efter skidåkning så var det skola för Måns och Hugo åkte med fröknarna på dagis. Jag och pappan gick på macken för att ta ut "semmelpengar" och sen knatade vi ner till Norsgården där vi slöt upp för lite kyrkisträff! Mysigt hade vi och sen var det bara att knata hem igen.
Hämtade Hugo på dagis och släppte av honom hos farmor och farfar för vi skulle bort till nya huset och kolla lite grejjor.
Sen hem och laga fisk för att sedan bege oss till födelsedagskvinnan i Böle. Fick lite god tårta och surrade en stund och sen for vi hem. Nu sitter jag här, Thommy i soffan med Elli och killarna har gått och lagt sig!
Amen!






Jo just:
Grattis till Viktoria och Daniel som äntligen får gifta sig! Snacka om nyhetsbevakning heeeela dagen, jag tycker iof att det är lite mysigt...Man ser riktigt hur stort det egentligen är och hur mycket det verkligen betyder för de tu! Jaja, nu fick jag vara lite djup också! :-D 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Underbart med lite rojalistiska värderingar "ler"

Gud va kul för barnen idag. Hälsa dom att morfar är

jättestolt.

2009-02-24 @ 22:20:43
Postat av: Vera

HoHo, vart har du tagit vägen idag då!!??

2009-02-25 @ 17:04:01
Postat av: Vera

Men nu blir jag orolig...

2009-02-25 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0