Morgonstund har guld i mun...

Sitter och tittar på en pigg och glad Elli. Hon kryper runt och skrattar, jag skrattar inte för det är på tok för tidigt när man kom i säng sent... Pojkarna sover än, det behöver de!

Angående bilder på valpen så kommer det senare, jag fick varken med mig kamera eller mobil igår när vi var upp och kikade... Nästa gång ska jag fota dem, det är bara fyra och en halv vecka kvar nu innan vi får hämta den! Namnförslaget tackar jag för Per! Ska framföra till sambon, får se om han fastnar för något av dem! :-D

Idag tänkte jag börja på med gillestugan om jag får möjlighet, nu ska jag äta frukost!

Kommentarer
Postat av: C

Haha Håkan Loob va faan ett tok bra namn.. Lr så kan han heta Steninge.. Sir Bert.. Damp är oxå ett ganska bra namn :D

Ses snart.. Kram

2009-08-05 @ 10:16:19
URL: http://christinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0