Tada! I´m back!

Nu har vi flyttat! Första natten vi tillbringade här var 1 april! Sitter i mitt nya kök på Thunellvägen 11 och surfar på ett urkasst modem, det tar sin lilla tid, snacka om att man varit bortskämd förr när det bara poppade upp på en bråkdels sekund dit man ville...

Flyttningen går skapligt, har fullt upp med barnen mitt i allt... Tur att grabbarna fått vara hos farmor några timmar så vi har kunnat grejja lite plus att Kajsa har varit lite barnvakt åt både Elli och grabbarna!! Har mycket kvar på Postvägen, får ta några vändor till innan det är tomt...

Vårat sovrum och Hugos rum är klart. Vardagsrummet och köket ska få en var sin fondvägg och hallen ska målas. Luktar fortfarande lite mysko här precis när man kommer in men man vänjer sig efter en stund. Det luktar inte rök längre utan gammal gubbe... Eldar doftljus i vild förtvivlan och hoppas att när jag målat hallen så försvinner lukten.

Har försökt att plocka upp och undan eftersom. Dagen har jag ägnat åt garderober och kök. Sista vändan Thommy kom ikväll hade han alla jackor och skor med sig så nu ser det ut igen... Ska ta tag i det imorgon, nu ska jag knoppa i sängen som Thommy hämtat idag (sov på madrasser på golvet natten som var, huvva vad oskönt...)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0