Ny dag, nya tag!

Idag är det en ny dag och släpvagnen står lastad och väntar på att få åka till Brånan... Ska väl ila iväg om en timme men först ska barnen hämtas för att tllbringa eftermiddagen med familjen Ryder i Bölet.
Ska kolla om Terese ska med till stan också, vi höll ju på att prata om det!

Jag var ut och plockade ut ur bilen inför besiktiningen och slog en liten lov ner för att hämta soptunnan när någonting fångade min uppmärkasmhet. Jag har tänkt att plantera i stora krukor och hinkar innan jag får ett trägårdsland och det var en stenkruka jag fått syn på. Det hade börjat växa där i och när jag drog bort allt gammalt visade det sig vara gräslök! Då behöver jag inte sätta det iaf! Jag ska sätta lite potatis, sockerärtor och kanske morötter eller rädisor... Längrat tills det är klart på Postvägen så man kan börja här på allvar!

Ju just det, jag har matteprov den 29 maj... *suck* Måste plugga innan dess...

Nej nu ska jag avnjuta en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Jag klagar ju på att mina läsare ej skriver något så nu bättrar jag mig!

Tjing!

2009-04-28 @ 15:45:18
Postat av: Britt-Louise

försöker iaf kommentera men vet ej om det kommer fram!

2009-04-28 @ 15:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0