Lugnet före stormen...

Hugo och Elli sover och Måns har gått till bussen. De har bad idag så 06:15 låg han brevid mig i sängen och viskade att han var tvungen att gå till bussen nu... Jag fick honom att gå ner och titta på TV en stund.

Thommy är på väg ner till huvudstaden. Han ska sälja vårat hus idag. Det är nu utstädat men det är en massa grejor på bron och så ska fönsterna putsas utvändigt. Vi trodde att de nya ägarna skulle komma imorgon em men de dyker upp redan inatt... Blir lite panik för min del men det ska nog gå...

Ska iväg på babysim också innan jag ska bort och dona i gamla huset, jag kan inte bara strunta i det för sen är det bara två ggr kvar.

Nej nu ska jag passa på att mysa lite innan barnen vaknar!

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Lycka till med allt!

2009-04-29 @ 08:27:57
Postat av: Lina

Jodå, hon e utom fara nu, som tur e!! =) Man blir lite besviken på den svenska vården bara.... Man undrar vad dom frågar när det e frågan om riktigt livshotande saker. Hoppas allt e bra med er! Om du inte bara ska in till stan en snabbis någon gång framöver kanske man kan få bjuda på kaffe...? =) Pöss!

2009-04-30 @ 01:19:04
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0