Ingenting blev som jag ville...

Hade packat badväskan, lämnat Hugo på dagis, tankat, stämt träff med Elin på Bröbuá och vad händer? Jo, jag kommer till Lill Sved innan en varningslampa i bilen börjar lysa. Fel på motorelektroniken... Bara att vända och åka hem. *suck* Jag som längtat efter babysim! Vi har bara en bil nu också eftersom jag inte besiktigat passaten pga av att avgassystemet är paj på den. Så nu sitter jag hemma i mitt kök och har ingenting att göra... Eh, jo jag har massor att göra men jag VILLE BADA!!! Känner mig som värsta barnrumpan, tjurig som bara den... Ska nog koka lite kaffe som plåster på såren...  


Idag så fyller min älskade lillasyster år.
Grattis Johanna på födelsedagen!!! 
Imorgon bär det av mot Sollefteå. Måste nog kanske börja packa...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman, oj,oj,oj, i den här familjen händer det saker hela tiden :(( Tyvärr en hel del jobbiga grejor. Stackars dig vet ju hur gärna du vill åka på badet. Här är det fullt upp med packning och utsortering av mitt liv, det blir nog bra tillslut. Får räkna alla plus så går det på något sätt.

Tuuuuuuusen pussar till er alla.

2009-04-08 @ 10:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0