Frulle!

Sitter och äter frulle utan smör, glömde köpa det igår...

Gårdagskvällen blev kort! Kl. 21:30 låg jag nerbäddad och det tog inte många minuter innan  jag sov...  Skönt!
Igår så var jag ute en sväng sen vi hade varit i Svensta men gick in och grejade lite efter ett tag, Hugo blev dock ute i nästan tre timmar! Han var jätteduktig och var i lekparken och Veras sandlåda.

Igår kväll gick vi en liten runda i det härliga vädret! Det var grannen som skulle rasta hund så vi följde med. Efter svängen så gick jag in och badade barnen. De hade ett skumberg som var ganska stort!! Har tagit ganska mycket kort den sista tiden men kan inte ladda upp de för det skulle ta hela dagen för ett par bilder om det ens skulle funka...

Idag hade jag tänkt börja städa lite där borta eller åtminstonde renplocka inför städningen. Som det är nu så är det skräp kvar inne och ett par kartonger.
 
Nej nu ska jag återgå till min smörlösa smörgås även om den är hemskt tråkig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0