...*...*...

Har fortfarande kass uppkoppling...

Håller på och fixar här hemma, ska ev tapetsera idag om jag hittar motivationen. Imorgon är det ÖSD som gäller, Måns ska på Öron-Näsa-Hals för koll av sina polyper. Måste hitta begravningskläder också, har absolut ingenting! Ska prata med dagis om det går bra att han får komma senare och att jag hämtar senare så slipper jag bekymra mig om vart han ska vara under själva begravningen, jag hämtar honom till maten sen. Måns skulle nog vara med Elias som det lät.

Igår så var Måns och Hugo med Veronica medans jag och Thommy var och packade ihop lite mer i gamla huset. De åkte pulka, käkade korv och lekte!

Nu så ska jag fika klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0