Duktiga jag! *klappar på huvudet*

Idag har jag börjat kratta lite och plockat undan fågelhuset som stått utanför köksfönstret. Nedlade tallen som Benny hade satt i ett hål i backen, ska släpa ner den till majbrasan hade jag tänkt!
Väl inne så blev det diskning och sen en ordentlig dammsugning och undanplockning av lite leksaker innan jag tog Elli i vagn och Hugo i skor för att traska förbi återvinningen på väg till affär´n! Nu så ska jag laga lite mat innan barngympan.

Elli har käkat lite gröt idag, hon mumsar även om hon inte får i sig så mycket utan det mesta rinner ut igen...

Vädret är strålande ute, känns dumt att sitta inne och titta på solen men eftersom det är tid för matlagning så är det inte så mycket jag kan göra åt problemet... Har iaf köpt två bitar av Fläskytterfilé som jag ska grilla framöver, kanske till valborg? Om ni är intresserade så har jag och Thommy jubileum då, vi har varit förlovade i tio (!!) år då... Man kanske ska köpa en present som tack för att han har stått ut med mig så länge...?  

Kommentarer
Postat av: Helena

haha kanske det, fast vänd på det, behöver du kanske en present? Jag kan behöva massor i juni när vi firar, å andra sidan har jag en aning om att jag kanske borde ge bort mer än jag får....hmmm..



men fasiken alltså, 10 år, det är lååång tid, börjar lite smått undra om vi faktiskt sitter i hop och inte kan sära på oss någonsin, inte för att jag har tänkt att göra det de närmaste hundra åren men ändå....

2009-04-20 @ 17:42:49
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Jaha ja, det var ju tur du sade det.

Vi "firar" 17 år i juni. Gifta i 13! Fatta!!!!!!!!!!!

2009-04-21 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0