Skön musik!

http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E

http://www.youtube.com/watch?v=NoKPi8xtyjA

Diggar dessa just nu! Takida är iof aldrig heller fel!


Måns och Hugo har hoppat i säng. Måns "dampade" och trotsade så han åkte i säng för ett bra tag sen. Han har legat och skrikit på sitt rum men blev tyst när han insåg att Hugo gått och lagt sig. Måns har lite problem med allt nytt som skola o bebis antar jag... Han har betett sig så konstigt och den senaste tiden har det blivit värre. Han käftar och har sig, jag blir galen! Jaja, det går nog över men det är jobbigt att vara mitt uppi det. Hugo har iaf lugnat sig liiiite...

Nu ska jag mysa med sambon i den klädsellösa soffan! Tvättar klädseln, doftar sköljmedel i hela huset. Köpte en lila flaska Aroma-någonting och det doftar verkligen överallt... Jag är inte van så lite stör jag mig på lukten om jag ska vara ärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0