Syskonfotografering.

Idag har det varit full rulle! Blev nästan sen till fotograferingen idag, trodde inte klockan var så mycket som den var när vi väl kom ner efter lite pyssel uppe... Själva väntan och fotograferingen av Hugo gick kanon men sen var det dax för syskonfoto och tjejen som skulle knäppa verkar inte ha koll på vad en bebis är och att såna inte kan sitta själv... Hon ville att Elli skulle sitta mellan (!) Hugo och Måns. Efter mycket om och men så sa Kristina (dagisfröken) att det går ju bara inte, Måns måste hålla Elli själv och Hugo får sitta på sidan av. Elli var ledsen och grinade, Hugo tittade på allt annat än kameran och Måns stelnade i ett tillgjort halvflin... Vi gav upp. Vi tog den bilden som såg minst illa ut! Hon som fotade försökte pocka på Ellis uppmärksamhet, frågan är bara vad som får en treveckors baby glad och vilja titta in i en kamera...? Sen for vi hem. Hugo stannade givetvis på dagis och Måns sprang över på skolan. Jag åt frukost (eftersom det inte hanns med imorse) så halv tolv stupade jag och Elli i säng. Ställde klockan ifall att jag skulle somna och vaknade 13:00.
Måns kom hem 13:45 och sen hämtade vi Hugo. Han är nere själv nu, Måns är med Marcus. Elli sover i sin bilstol och jag har plockat undan på bänken i köket, det luktade så konstigt...
Nu ska jag gå ner och kolla lilleman så att han inte ställer till med så mycket hyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0