Vansinnig...

Jag blir galen på mina barn vissa dagar och detta är en sån dag.
Jag låg uppe i godan ro och ammade Elli när Måns kommer upp och säger att Hugo har schampo på hela golvet på lilltoan nere. Tittar lite extra på Måns och ser att någon har ritat på honom... Kommer ner och då har min lille Hugoälskling tvättat sig och sölat lite i handfatet, inte så farligt tycker jag men då säger Måns: Men i vardagsrummet då... Oj vilket raseriutbrott som följde! Hugo har "målat"  vardagsrumsbordet och golvet framför TV:n med flytande tvål, igen. Skäller som bara attan medans jag torkar upp all gegga och tittar på Hugo... Då ser jag, Hugo är alldeles blåprickig HELA kroppen, fulla ansiktet och till och med skinkorna var omsorgsfullt prickade... FAN ! Min käre Måns hade prickat sin lillebror. Detta gjorde ju inte saken bättre direkt... Jag ger upp. Ringer Thommy och grinar, vad kan han göra? Ingenting men det var skönt att vräka ur sig lite!

Får se hur dagen fortlöper. Hade tänkt sätta upp julgardiner och ta fram ljusstakarna (tänds gör de på söndag) men jag vet inte om jag har någon lust efter morgonens strapatser...

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja har man inte skrattat innan så gör man det minsann när man läser din blogg!!

2008-11-28 @ 10:24:53
Postat av: Mamma

Jadu min älskade dotter, får förnimmelse att det liknar lite av mina upplevelser när du och Johanna var små (fniss) man ska väl inte skratta, men det är ju helt otroligt vilken fantasi en del barn har...



Här är det inte speciellt uppåt heller, har också gråtit för vi får lov att stanna hemma :-(



Vi hörs tusen pussar till dig och dina prickiga barn!

2008-11-28 @ 10:35:04
Postat av: Pappa

Hej Mina älsklingar !!

Tror att du ska skicka barnen till mej ett tag,

du verkar behöva lite avlastning med lilleman !!"ler"

Kan bara hålla med din mor, äpplet faller aldrig långt från trädet.

Hälsa alla vilda i Rätan

Puss & Kram

Pappa

2008-11-30 @ 15:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0