Kyrkis hela dagen!

Idag har jag och Elli varit på kyrkis som vanligt! Trevligt sällskap och god mat men Elli sov heeeela tiden.
Har inte så mycket att skriva just nu... Thommy har kvällskurs idag så han kommer inte hem förrens 19:15 idag, trist. Det blir kyckling här till middag idag, hade dålig fantasi och kycklingklubbor i frysen.

Måns är ute och leker i snön. Han är lycklig när det är mycket snö för då får han skotta! Hugo är på dagis, ska hämta honom strax. Jag hade önskat att jag hann vila en stund också men, men.





Tessan: Länge sen sist! Hur är det med dig? Kram

Vera: Håller fortfarande tummarna för er och hoppas att allt ordnar sig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här börjar saker att vända, jag har opererat mig, bullen är nyopererad men snart vänder det och vi kan leva normalt familjeliv. Hur är det med dig gumman, har faktiskt saknat både dig och per mycket...kramen

2008-11-26 @ 00:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0