Hungrig.

Sitter och väntar på middagen som Thommy har i bilen... Givetvis så ska allting jävlas bara för att han har fyra pizzor med sig från Draupner. Han ska köra hem en leasingbil och den skulle ha varit på kommunhuset 16:00 men gubben som hade den innan dök inte upp förrens strax efter 17... Vi här hemma är hungriga som vargar och snart gnager vi nog av  varandras ben! Jaja, han kommer nog om 15-20 minuter.

Annars är allt väl förutom huvudvärken... Kanske dricker för lite??

Har hämtat Måns hos Annica också, Hugo ställde givetvis till med världens scen. Han skulle sitta i mitten bak men där hade Måns satt sig så H får värsta raseriutbrottet. Tog mig minst tio minuter att få fast honom i hans stol... *phu* Jag var alldeles svettig efter den kampen. Att ett barn kan vara så starkt och skrika så mycket! Tur att Annica har egna barn och en som varit lika envis...

Nej nu ska jag fortsätta vänta på min pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0