Fortfarande hemma.

Hugo är fortfarande hemma. Han vaknade 8:40 imorse så jag ansåg att han skulle vara hemma en dag till och kurera hostan. Det första han gjorde imorse var att hosta iof så det är bara bra att han är hemma någon dag även om det tär på mig... Har huvudvärk idag, den kom smygande redan igår. Jag är så bortskämd att jag nästan aldrig har ont i huvudet så detta gillar vi inte!
Måns skuttade iväg till skolan imorse, de har ju bad i Svenstavik idag så han var så lycklig. Igår kom han hem och berättade att han är kär. Tjejen heter Maja och är några år äldre än Måns. Jag tror att Måns bästa kompis Elias är kär i Majas tvillingsyster Moa, annars är de kär i Maja båda två...

Imorgon ska Måns till doktorn och kolla om vi ska ha en remiss till "Öron, näsa, hals mottagningen" för hans polyper.

Nej nu ska jag och Hugo gå ner och äta en sen frukost (som vanligt). Även om vi vaknar tidigt så ligger jag och slumrar eftersom vi har TV på sovrummet. Hugo gillar morgonbarnprogram, det är skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0