Dags igen!

Tycker att det är dags för en ny lista, snott av syster Becca!

Har du pojkvän/flickvän? Ja sen snart 10 år...
 Är du kär? Ja det måste jag väl vara!
Hur tidigt stiger du upp? Oj, ofrivilligt vid 06:30 frivilligt mellan 9-10.
Vem/vilka vet mest om dig? Jag själv
Gillar du att slåss? Klart jag gör!
Vad ska du göra ikväll? Softa i soffan.
När var du senast full? Snart ett år sedan!
Har du utländska föräldrar? Nej.
Var har du ont? Fogarna, ryggen...
Är du bra på att måla? Väggar är jag otroligt bra på att måla, tavlor inte så väldigt bra!
Vem kramade du senast? Hugo
Vad längtar du till? September!
Vad heter dina husdjur? Have none!
Har du körkort? Ja
Favoritgodis? Choklad o surisar.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska
Sparare eller slösare? Slösare
Har du några homosexuella vänner? Ytligt bekanta, ja
Bio eller promenad? Bio.
Är du kittlig? O,ja
Rädd för insekter? Ja vissa...
Anser du att du är stark? Ja. Bär piano utan bekymmer...

JAG ÄR:
Blyg: Inte för fem öre...
Smart: Ibland!
Långsam: Nja
Stressad: För det mesta
Tålmodig: Nej
Djup: Ja
Öppen: Ja
Ärlig: Ja, oftast
Positiv: Ja
Rolig: Det tycker jag!
Ansvarsfull: Ja

JAG HAR
Svikit en kompis: Ja
Förlorat en bästa vän: Ja, tyvärr...
Sagt att jag älskar en kompis: Ja.
Sovit med en killkompis: Ja.
Sovit med en tjejkompis: Ja.
Pussat en av samma kön: Japp
Slagit en kompis: Klappat till bara...
En kompis som vet allt: Nej
Berättat hemligheter: Ja.

JAG HAR
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: Ja
Krossat någons hjärta: Ja
Gett någon ditt hjärta: Ja.
"Playat" någon: Ja tyvärr.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja absolut
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Ja

FAVORIT:
Låt just nu: Finns många!
Pryl: Datorn
Film: Dirty Dancing
Bok: Karin Fossums Älskade Poona
Lärare i skolan: Eva
Plats: Hemma i köket
Frukt: Clementiner, Kiwi och banan
Dricka: Cola!
Ha på mej: Inget!

JAG HAR
Opererat mig: Nej.
Cyklat omkull: Ja, många gånger.
Sjungit i duschen: Ja
Hoppat bungyjump: Nej
Fobi för något: SPINDLAR!
Sett någon dö: Ja.
Varit på begravning: Nej
Sagt att jag hatar någon: Ja, flera gånger.

Nu ska jag fortsätta med toan uppe och mitt tvättberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0