Blev utmanad av Eriica.blogg.se

Vad hände/ händer?

För 5 år sen:
Var mammaledig med Måns som just lärt sig gå! Umgicks mycket med Helena!

För 3 år sen:
Jobbade natt på Treklövern och väntade Hugo.

För 1 år sen:
Jobbade natt med Per och Tessan på Östgärde. Faktiskt så har jag inte haft så roligt på jobbet sen dess!

För 3 månader sen:
Slutade röka och var på allmänt pissigt humör. Inskrivning på MVC.

Igår:
Barnen var på dagis hela dagen så jag pluggade och passade på att ligga i sängen och läsa!

Imorgon:
Barnen på dagis igen... Förmodligen kommer jag nog att spendera min lediga dag inne medans solen gassar ute... Kanske poar jag på lite ute på gården om jag kan. Grillning blir det också!

Om ett år:
Är jag trebarnsmor som har sommaren framför sig innan studierna kör igång (om jag kommer in)!


Hm, inser att jag inte kommer ihåg så mycket av vad som händer i mitt liv... Fan jag kanske börjar bli senil! :-O
Nu ska jag bänka mig i soffan! Helt slut efter en heldag ute hos Åsa med bad och god mat!


Kommentarer
Postat av: Erika

Sådär var det för mig med, kom fan inte ihåg någonting jag hade gjort, ett år sen kom jag inte ihåg först, var nästa så man var tvungen att ta fram gamla kalendrar för att titta. Alzeimers light kallar dom det...

2008-05-30 @ 09:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0