Sönderslagen läpp...

Lilleman Hugo ramlade igår i lekstugan på dagis och körde ena framtanden IGENOM(!) underläppen. Såg lite otäckt ut men det verkar ha gått bra. Extra mycket glass och gott igår med lite bad (2 timmar...) på Barkis så var det bättre!

Jag är klar med Engelska A också, väntar på att få ett betyg bara...  Pirrigt! Tänkte att jag ska försöka göra klart samhällen under sommaren, har bara tre kapitel kvar. Till hösten börjar jag med matte A och sen blir det B-kursen. Nytt högskoleprov igen till våren och sen söker jag till sjuksköterskeprogrammet nästa höst! Känns helt underbart om min tidsplan skulle hålla, det gäller att komma in på första försöket...

Idag är det första besöket sen inskrivningen på MVC som gäller. Provtagning *gulp*, vägning *dubbel gulp*, och mätning av magen och hjärtljud!  Fick lite ångest igår för vi var på ost och vinprovning på Wärdshuset och han lovade att jag lunde äta deras ostar för de är pastöriserade  men man blir lite skeptisk när de har legat i TVÅ ÅR!! Jag får skylla mig själv för jag hade kunnat låta bli att äta osten... Fick i alla fall ett jätte gott alkoholfritt rött vin till osten! Måste på bolaget idag och införskaffa en par flaskor! Kostade bara 38 kr!

Ikväll ska jag på personalfest. Först blir det boule på skolan och sen ska vi på Wärdshuset (igen för min del) och äta god mat!

Imorgon tar syrran studenten. Ska in och gratta och fika. Barnen längtar såååå efter sin momma och Becca...
Åker nog in runt halv nio så är vi där i skaplig tid! Ska ordna och dona lite hemma hos syrran med hjälp av mamma.

Måste passa på att gratta HELENA också som tar examen imorgon!!! GRATTIS!!!!

För er som är nyfiken så blir det BINGO på fredag men jag har inte bestämt åt vilket håll jag vill åka... Antingen Vitgården i Brunflo eller Ytterhogdal... Vi får se!
Nej nu ska jag fika lite i värmen och sen bär det av till Svensta!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag följer gärna med på fredag vilket håll du än ska åt, men det hoppas jag du tar för givet!

2008-06-04 @ 12:10:07
Postat av: terese

Mä jag skrev ju dit namnet...

2008-06-04 @ 12:11:12
URL: http://t82erese.blogg.se/
Postat av: helena

du sara det var i dag!!!

2008-06-04 @ 21:34:50
URL: http://livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0