I väntans tider...

Väntar fortfarande på den nya tv:n... Strular att få hem den. Pratade med Alina igår och de skulle ringa (precis som sist) så fort de hade lokaliserat tv:n men de har inte ringt än och det är 24 timmar sen jag pratade med dem nu... Fan vad less jag blir!

Idag var det meningen att vi skulle fara på semester till Östersund och campa på Frösö Camping. Det enda som behövdes göras var att G hjälpte Thommy igår med däckomläggning till husbilen men gissa vad! Thommy fick aldrig någon hjälp... *suck* Nu är det ju tur att vädret inte är på semestrarnas sida, hur kul är det att gå på Jamtli i full storm??? Vi hade tänkt Frösö Zoo men det blev så dyrt så då bestämde vi oss för Jamtli istället men det sket sig allting...

Midsommar förflöt lungt i år. På fredagen drog vi med husbilen till Barkis. Vi var upp till Bryngelhögen på midsommarfirande bland 80+are! Där kastade barnen pil och kubb i hink innan det var dags för fika. Efter det blev det hemfärd.
På kvällen var jag och Terese på bingo på Vitgården men vi var knappt i närheten av bingo!
Lördagen förflöt också lungt och lika söndagen med hemfärd.  Vi har konstaterat att det är trångt i husbilen, barnen klättrar på väggarna...

Igår hämtade Ulrika och Jörn skåpet i vardagsrummet. Det blev tomt där nu. Skyndade att beställa en bokhylla, tv-bänk och en hylla för alla filmer.

Nej nu ska jag fika färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0