Jag har...

Jag har slutat röka!!!!!!!!! *klappar mig själv på huvudet, duktig kicka*
Har inte rökt sedan igår em klockan 16:00. Det har faktiskt gått bra, hrm, bara några vansinnesutbrott och lite tårar... Går nog fint detta bara jag inte funderar så mycket plus att jag måste sy igen kakhålet annars äter jag så fort jag blir röksugen...

Jag funderar på om jag ska lägga mig för kvällen, allvarligt! Är så otroligt trött. Thommy tyckte att jag kunde gå upp för då kanske han fick sova imorgon istället! :-D

Nu ska jag surfa vidare!





Kommentarer
Postat av: Erika

Wow, duktig du är! Hoppas det går bra fortsättningsvis också, eller, det är klart att det gör det!!

2008-02-16 @ 23:43:29
Postat av: Helena

Va duktig du är! Jag skulle också behöva ta mig kragen..men men..
Men de gånger du slutat röka har det ju varit en liten bianledning....finns det en sådan nu också;)

ha så bra och lycka till
KRAM

2008-02-17 @ 10:05:42
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Britt-Louise

Duktiga flicka! Du klarar det om Du bara ger din fn!
Tänk på hälsan, barnen och omgivningen för övrigt men mest på Din egen hälsa och plånbok!

2008-02-18 @ 08:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0