Vinlotteri

Varit på vinlotteri (fast glögg) nyss. Vann två flaskor, en Blossa original och en Dufvenkrooks Xmas Delight. Får bjuppa någon på lite glögg någon dag.

Annars har denna dagen varit som alla andra dagar förutom att jag fick soppatorsk eller nåt imorse hemma på gården (bilen stod på tomgång och bara dog) så svärfar var tvungen att komma med en dunk bensin... När vi väl fyllt min tank så startar inte passataset iaf, batteriet var stendött... Han startade mig och sen bar det av på dagis och kyrkis. Tog mig hem från kyrkis, hade haft bilden på tomgång lääänge innan jag vågade stänga av den så batteriet fick lite laddning.

Funderar när jag ska hinna iväg och hälsa på Elin och småtjejerna... Hm, skulle behöva några timmar extra per dygn!

Nu ska jag sjunka ner i soffan och pusta ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0