Lunch

Har käkat äggmacka. Mums.

Becca har åkt till stan nu, det blev tomt efter henne och Pixie (som kom tillrätta). Ska iof in till stan på måndag men då har jag så många ärenden att jag knappast hinner sitta och surra många minuter...
Pixie hade gärna fått stanna här, vilken mysig katt. Hon var visserligen lite egen men de ska de vara. Hon gillar inte att vara ute hemma i Sura men här stod hon och skrek vid dörren... Barnen tyckte också att det var en rolig prick.

Hugo och Elli sover och jag och Måns ska spela BamseBingo.

Jag vill ha: http://www.blocket.se/vi/19503921.htm?ca=3_s&last=1 Snääääääääälllllla tomten!

Kommentarer
Postat av: terese

Jag trodde du visste att jag är lite konstig. Du skulle bara hört moderns vrål du! ;-P

2008-12-20 @ 22:04:38
URL: http://t82erese.blogg.se/
Postat av: Christine

Hej hej.. jo ja har ju gjort de, sorry att ja inte har sagt nå :D

Nu blir ja lite brydd vad du har på blodpumpen.. Ja blir ju lite nojig.. Ja vet inte när ja kommer hem, Ja kommer iaf när Becca fyller år.. men du har ju mitt nr så du kan ju slå mig en signal :D

Kram..

2008-12-20 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0