*suck*

Jag är kär, helt såld kan man säga... Givetvis så älskar jag min sambo men nu har jag kärat ner mig i ett dött ting! Håll tummarna för oss imorgon! Mer säger jag inte men går det vägen så kan jag meddela att ni säkert inte kommer att missa vad jag gjort! Jaja, nog om det!

Ullaredresan gick över förväntan! Jag körde hela vägen men det var inga som helst problem, jag älskar att köra! Mamma erbjöd sig flera gånger och likaså Rebecca men jag tackade nej. Det var oerhört lite folk på Gekås, jag har aldrig varit med om liknande faktiskt! På torsdag em/kväll var vi nästan ensamma!!!! Har ätit jätte god mat och bara myst i två dagar! Visst har man kutat några mil och visst var man lite slut på kvällarna men jag skulle inte vilja ha det ogjort! Det gick över förväntan måste jag erkänna!

Barnen har precis gått och lagt sig och Thommy sitter i soffan och lappar av kläder från Ullared. Det är lite av tradition när jag kommit hem men vi sköt på det en dag. Måste nog engagera mig jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0