Lugn morgon!

Här har morgonen varit lugn! Vaknade strax efter nio imorse och allt var tyst. Thommy var hemma 01 inatt, de hade haft trevligt!
For och skulle plocka upp Hugo hos farmor runt halv tio men han var så lugn och snäll så han blev kvar ett tag till. For hem och åt frukost. Skjutsade svärmor senare på affärn och sen fick jag med honom hem så nu sover han. Det hade inte varit några problem inatt med lilleman och han hade varit så snäll imorse. Skönt att det funkade!

Idag ska jag ha Kräftskiva här hemma. Ska börja med Kladdkakan nu, har ingen egentlig lust att göra någonting, vill ligga i soffan bara... Kommer jag igång så är det ingen fara, det vet jag men man ska hitta inspirationen också. Jag skyller på att det är lääänge kvar tills de kommer men kännert jag mig rätt så blir jag nog sen innan det är färdigt!

Måns tog på sig shorts nu, han var överlycklig för att det är ju varmt ute!!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och sätta lite fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0