Kanske ett litet jippi?

Ser ut som att det löser sig med Ullared... *hoppas* Inte på det viset som jag hade tänkt men det blir bra ändå!

Frågan är om när man ska åka. Det lutar åt den 21 eller 28 aug. Problemet är att far jag 28 har jag inget dagis åt Måns eftersom han går på skolan då... Får se när det blir i så fall.

Idag är en trist dag, alldeles grått ute. Man blir ganska deppig såna här dagar.

JÄVLAR, Måns ska ju på kalas idag... Skit, det hade jag förträngt. Nu blev det jobbigt. Måste skaffa present.

Kommentarer
Postat av: Marie

Idag är det 080808! Nu undrar jag vad du gjorde 8 minuter över 8 denna morgon?

Skriv i mitt kommentarsfält så gör jag ett inlägg om vad ni bloggare haft för er med länk till din blogg om du lämnar url!

Som en kul grej!



www.mumari.se/2008/august/vad-gjorde-du-kl-0808.aspx

2008-08-08 @ 09:01:04
URL: http://mumari.se
Postat av: Rebecca

Åk den 21a för då kan jag hänga med ;)

2008-08-08 @ 18:19:15
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0