Fortfarande halsbränna...

Jag skulle kunna göra ganska mycket för att slippa denna halsbränna... Det
bara bubblar och bränner i halsen. Funderar på att kika in på macken och kolla om
de har Losec Mups. Det är ganska effektivt.

Barnen är speedade till tusen och Måns skulle få en bit kladdkaka från
igår men det visade sig att pappan har ätit upp alltihopa idag...

Nu ska jag fundera ut vad jag ska stoppa i mig, jag är hungrig. Man står
sig inte så länge på middag bestående av bara spagetti... De andra åt köttbullar och det
äter jag ju fortfarande inte.
Önska mig lycka till i matletandet!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Tog agnetas eftersom någon (som knappt är där) tog det som mona hade haft

2008-08-03 @ 21:29:45
URL: http://t82erese.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas att det går över snart!!

Saknar er alla

Puss

2008-08-04 @ 09:03:19
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0