Kantat av sjukdom...

Så har min tillvaro varit under veckan... Har varit så sjuk, det var tur att min älskade mamma och kära lillasyster kom hit och hjälpte mig!!!! Det var guld värt, tack!!!

Ikväll blir det lite bingospelande i Ytterhogdal klockan 18:45. Härligt, det var alltför längesen vi var iväg nu så det känns...

Lilleman har precis somnat så nu ska mamsen prova vila en stund. Sklle ha läst klart Decamerone men det kan jag göra ikväll. Har drygt 120 sidor kvar i den förbannade boken. Läser den som läxa på Svenska B-kursen... Måste redovisa den sen, usch...

Kommentarer
Postat av: Terese

Gjorde om en gång jag också för jag fick svennis först å det accepterade jag inte, men andra gången var han kvar tills de två sista då också, men det blev som tur var martin stenmark! Persbrant rök direkt!

2007-08-25 @ 14:04:27
URL: http://t82erese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0