Fortsatt semestermood!

Är på fortsatt gott humör, en veckas semester kvar! =) 
 
Har Amos på besök, alltid lika mysigt! Just nu ligger han under min stol och drar timmerstockar! Maken till liten hund som snarkar så mycket!!
Utställning lördag och söndag som systrarna ska på, spännande värre! Becca kommer imorgon och stannar över helgen! <3 Har barnens kusse Kevin på besök sedan i söndags, imponerad över att de håller sams så bra som de gör! Nyss bakat en gudomlig Kramforskaka med grabbarna!
Måns den store ska sova i tält inatt med sina gamla klasskompisar, hoppas de slipper ösregn inatt! :-P
 
Har suttit och registrerat mig på Mittuniversitetets studentportal. Verkligheten kommer närmare och närmare... Fick även ett andra antagningsbesked igår och jag kom in i Ösd istället för Sundsvall, enklare att ha studiegruppen 10 mil bort än 18 mil enkel resa även om det är distansstudier... Ska ta och boka boende i Sundsvall mellan 29 aug och 1 sep! Spännande, lutar åt Sidsjöns vandrarhem för det var billigast! Hotell hade varit najs men svårt att laga mat på hotellrummet... :-P Tur de kör ihop dagarna så man slipper åka fram och tillbaka flera ggr/v. 
 
Nej nu ska jag njuta vidare av semestern!
 
Ciao! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0