Vägning

Idag var vi iväg på vägning. 29 november vägde jag Elli sist så det var på tiden att jag kom iväg. Hon hade ökat ett kilo och tio gram så nu väger hon 6420g och är 64 cm.
Efter detta så var vi iväg och gjorde affären osäker, Veronica jobbade så hon fick lite hjälp i kassan av mina barn. När de hade härjat färdigt där så drog vi vidare till farmorn. Efter äpple, glass, godis och pill på allt som inte ska pillas på så for jag, Elli och Hugo hem. Måns blev kvar... Hugo sover nu och allt är frid och fröjd. Ellimligger på Måns säng bakom mig och tuggar nöjt på en grön "bitfot" hon fått av momma (tror jag).

Kom på att jag var utan vinflaska till imorgon kväll och vinlotteri så min sambo ska få äran och handla en flaska idag. Får se om han lyckas!

Ikväll är det träning som gäller kl.18:30. Längtar redan...
Thommy jobbar över idag så han kommer hem strax innan jag ska iväg. Trist, jag vill att han ska vara hemma med mig och dansa efter min pipa!  =)

Nu ska jag läsa lite bloggar!

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Vad Du är duktig! Jag måste ta mig i kragen!

2009-01-12 @ 16:27:42
Postat av: Anonym

Du, på funbeat står det att du tycker att träning suger..kankse dags att ändra på den beskrviningen?? Du längtar ju!;)

Föressten kanske du ska ta och svänga in nån onsdag framöver våren och köra ett pass forza för mig? Börjar instruera till våren.

2009-01-12 @ 18:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0