Mattegeniet jag!

Sitter och pluggar matte med mjölkstockning... Aj säger jag bara, börjar bli less på detta faktiskt.
Idag har jag varit på lektion i Svensta och sen har jag inte pysslat med så mycket. "Wiiat" lite med barnen men annars har det varit lugnt.

Det var en tjej som ringde på huset idag också, de kommer nästa fredag och tittar. Håll tummarna gott folk, jag vill flytta...

Imorgon bär det av till Svenstavik för storhandling inför dopet. All dopmat ska inhandlas plus lite annat smått och gott. Elli ska vaccineras också men jag vet inte hur det blir med det i och med att hon är snorig. Jag ska ringa Iris imorgon och kolla läget. Kanske kan vi få komma ändå för vägning och mätning. Jag skulle behöva nässpray mot mjölkstockningen och det får man bara på recept. Får se hur snälla de är mot mig!

En annan sak som sker imorgon: MIN BECCA KOMMER!!!!! Äntligen! Vi saknar henne! Jag saknar iof alla i min familj och de får jag träffa på lördag!!

Nu ska jag fortsätta med matten. Elli sitter brevid och tittar på TV, hon är nöjd nu när pappan har kommit hem igen efter att ha assisterat Vera med diverse småjobb! :-D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0