Kalasat!

Idag har vi varit till Östersund på 20 års kalas! GRATTIS ÄLSKADE BECCA!! Vi åt tårta och bara mös. Innan vi for hem så käkade vi på Donken, barnvänligt och bra utan köer (för en gångs skull)! Passade på att handla tapeter till köket, jag ska riva de som sitter nu ikväll och förhoppningsvis får jag upp nya imorgon. Hugos rum ska få en fondvägg eftersom han rivit en halv våd plus att Måns rev på samma vägg när han var liten...
På fredag kommer det besök från Trosa och ska kolla på huset, håll tummarna allihopa... Jag vill så det värker, det nya huset väntar... 

Helena fyller också år idag men hon blir 29 år, GRATTIS!! Vi närmar oss de 30 med stormsteg, tiden går fort när man har roligt...

I förrgår firade jag och Thommy tio år tillsammans men vi gjorde ingenting speciellt. Vi blev tillsammans första gången i juni -98 egentligen men jag dumpade honom en sväng så datumet vi räknar från är 23:e januari -99 för då blev vi tillsammans igen. Den sista april firar vi även tio års förlovning... Vi har varit tillsammans en tredjedel av våra liv, den du!

Nu ska jag riva tapeter men först ska barnen i säng!

Kommentarer
Postat av: Linda från Lse

ja men då får man väl ta och säga grattis.

2009-01-26 @ 10:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0