Trött...

Det blir inte många timmars sträcksömn nu för tiden... Elli är vaken ganska många ggr på natten men eftersom Thommy är hemma så gör det inte så mycket, vi fick ligga till halv tio.

Idag kommer klanen Böle ner och hälsar på. Igår var farmor, farfar och faster hit och kikade. Elli sov hela tiden men det var bara skönt att få sitta i lugn och ro en stund!

Grabbarna är uppe och leker själva. Vet inte om jag vågar kolla vad de pysslar med...

Var en sväng på macken igår kväll och Ingvar var brydd vaför Berit sa grattis... Jag berättade att vi nedkommit med en flicka i måndags och han blev chockad för han hade fått reda på typ förra veckan att vi skulle ha barn... Jag har träffat Ingvar hela sommaren och hösten men han hade inte reflekterat över min gigantiska mage... :-D

Nu ska jag röja av diskbänken och sen måste jag iväg och handla. Enda gången jag varit ut på byn var igår så det börjar vara dax!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Stackars din kropp, hoppas den stabiliserar sig snart.

Puss på er alla.

2008-10-04 @ 17:15:07
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:) Fin blogg har du också!

2008-10-04 @ 17:19:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Helena

det är ju faktikst lite så där overkligt att följa din blogg just nu. Livet går ju som vidare trots ännu ett barn, skumt skumt, och troligtvis fattar du nog inte vad jag just försöker förklara för jag förstår inte heller vad jag rikgit menade skratt Visade bilden här för cissi och hon vart alldeles till sig, vill ha en bäbis, det vill inte mamman;) Vi kikar ner innan jul!

2008-10-04 @ 17:51:03
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0