Sjuk...

Börjar bli sjuk men inte magsjuk som vi trodde utan jätte förkyld... Fick blixtrande huvudvärk tidigare idag plus ont i halsen. Nu har vi varit en sväng till svärmor och när jag kom hem började näsan rinna... Typiskt. Imorgon är det tunnbrödsbakning i Böle och jag är inbjuden att komma och grädda lite. Hoppas att förkylningen inte blir värre under natten. Jag ska ju även ha Halloweenmiddag här på fredag, inte kul om man är sjuk. Måste kurera mig ordentligt men med vad? Kan ju inte dra i mig vad som helst heller nu när man ammar.

Nu ska jag dricka upp mitt te och amma Elli.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Känner mig också konstig hostig varm mm och vi som ska åka till mamma i morgon, enda fördelen för mig mot dig är att jag kan ju stoppa i mig allt! Hoppas inte du blir jättesjuk, det är inte kul när man ammar! Tusen kryapådigfrånförkyningen kramar.

2008-10-30 @ 07:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0