Godis...

Hugo gick ner imorse och så hörde jag:
- Jag vill ha godis...

Han är hopplös. Han tjatar om godis hela dagarna och är jätte dålig på att äta mat. Just nu sitter jag och matar honom med en macka bara för att han ska få i sig någonting...

Solen skiner ute och det är 10 grader varmt. Ska ta Elli och pojkarna ut en sväng sen.

Var till stan igår och kikade på katterna! Båda kissarna var jätte fina, jag vill också ha!
Var en sväng på Jula och kikade men hittade ingenting köpbart, hur nu det är möjligt... Efter det for vi till mor. Hon och Becca följde med ner på stan för jag skulle köpa pyamas åt Elli plus nappar. Sen bar det av till Max med hela familjen utom Becca och Johanna (de skulle ha Tacokväll med Silver Fang-maraton) för lite mat. Jag tog en Frisco (rekommenderas), Chili cheese och smältost. Lyckades klämma en mjukglass också till efterrätt...
När vi skulle hem hade klockan hunnit vli nästan åtta... Svängde in på Coop för att handla när Hugo får ett av sina vansinnesutbrott och grinade och skrek genom hela Coop... Kan säga att mitt humör var inte direkt på topp. Glömde det enda som vi var tvungen att köpa: Välling. Det kom jag på i Brunflo... *suck* Ska flirta med min kära lilla Becca och se om hon kan ta med på måndag åt mig.

Elli sov hela vägen hem och ända tills jag väckte henne strax före 23. Hon sov till 02, åt och somnade till strax över åtta imorse... Aj säger jag bara, jag höll på att spricka.

Nej nu ska jag surfa vidare!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Godmorgon mina hjärtan!

Tänk att man alltid ska glömma något, men det ska väl gå bra att Becca tar med välling på måndag.

Tack för en mysig fredagseftermiddag =)

Puss

2008-10-11 @ 10:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0