Pojke eller flicka?

  Pojke Flicka Hos mig
Mage Toppig, markerad Bredare Bredare
Bebisens hjärtfrekvens Under 140 Över 140 Under 140
Pigmentrand Lång, markerad Knappt någon alls Ingen
Skönhet Behåller skönheten Flickan stjäl mammans skönhet Känner mig allmänt ful...
Halsbränna Mycket Lite eller ingen alls Mycket
Babyhicka Ingen eller lite Mycket Mycket
Sparkar Mycket Lite mindre Mycket
UVI Inga Risk för många En
Bebisens läge Ligger högt Ligger lågt Ligger högt
Tandkött Blöder lite eller inget Blöder mycket Blöder massor
Mat/godis Fett, choklad och lakrits Frukt, surt, sött Frukt, surt, sött
Illamående Lite Mycket Mycket
Vikten Går upp lite i början Går upp mycket i början Går upp mycket i början

RESULTAT:
Flicka: 9
Pojke: 4

Vad tror ni?
Får se vad som kommer ut! Vi håller oss fortfarande till hundvalp...
Nu ska jag strax steka våfflor.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror på en groda ja ;)



Närå... Tror faktiskt det är en liten tös som gror i din mage =)

2008-07-21 @ 18:06:53
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag tror det är en pojke

2008-07-22 @ 22:40:56
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0