Ren och skär lycka!!

Praktiken går superbra! Är på medicin, avd 408e, i stan. Trivs otroligt bra! Tiden bara rusar iväg, har gjort fem veckor och har bara tre kvar. Stortentan (NKSE-tentan) är godkänd så nu väntar bara en praktisk examination på tre timmar den 22 maj, då får ni hålla tummar och tår!
 
På jobbfronten har jag flyt! Fick ju 100% vikariat i kommunen till januari -15 men igår fick jag ett mail som erbjöd fast anställning på 100% i Bergs kommun som sjuksköterska och en 1000:- mer i månaden än på vikariatet. Gissa om jag blev glad!!!! Fast jobb, har inte ens sökt... :-P Känns som en sten föll från hjärtat! Ovissheten kring om jag har jobb eller inte har väl varit sisådär, blir ju en stress även om jag hade ett vikariat! Jaja, nöjd tjej nu iaf! 
 
Nu ska jag surfa efter klänningar och skor, examen närmar sig!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0